Dying Light Wiki
Advertisement
Yusuf

"Witaj w domu handlowym Yusuf'a, jeśli trudno coś znaleść musisz

znaleść Yusuf'a, czego tylko potrzebujesz: Yusuf to ma."

Yusuf do Kyle Crane

Yusuf - Biegacz mieszkający w wieży. Potem, gdy coś przeskrobał zwiał.

Osobowość[]

Yusuf jest osobą, która ma neutralny charakter. Jest bardzo lojalny co można poznać po tym, że nie chciał wydać aptekarzy. Jest również bardzo chciwą osobą, gdyż jeżeli się dowiedział, że antyzyna, którą sprzedaje nie nadaje się do niczego, nadal chciał ją sprzedawać. Potrafi i nie wstydzi się kłamać lub udawać zdziwionego, który nie wie o co chodzi. Mówi o osobie, którą bardzo dobrze zna - "Bahir powiadasz?.., a ja wogule znam tego Bahira?".

Biografia[]

Przed epidemią:[]

Nie wiadomo nic o nim przed epidemią.

Po rozpoczęciu epidemii:[]

Yusuf jest jednym z biegaczy mieszkającym w wieży. Znajduje różne przedmioty lub kupuje je od ludzi. Prowadzi swoją działalność i sprzedaje te rzeczy w wieży. Jego miejscówka znajduje się na dachu.

Po raz pierwszy Yusuf wspomniany jest przez Bahir'a, który kupił od niego jak się później okazało podrabianą antyzynę. Crane dowiaduje się od Leny, że Yusuf znajduje się na dachu i to tam sprzedaje wszelakie przedmioty. Gdy Crane dochodzi do jego miejsca pracy i pyta się o antyzynę ten mu odpowiada: "Przyjacielu to twój szczęśliwy dzień" Gdy Crane mówi, że antyzyna jest podrabiana Yusuf jest zły. Crane każe mu powiedzieć skąd to ma, lecz ten nie chce mu nic powiedzieć. Kyle daje argument, że Bahir ją dostał i teraz leży na podłodze. W końcu udaje się jednak do porozumienia i Yusuf mówi: "Koło apteki jest taki budynek, mieszka w nim paru ocalałych - nie wiem ilu, nigdy nie byłem w środku. Oni mają lekarstwa, nawet niektóre prawdziwe - chyba z apteki, ale pikcą też własne specyfiki. Facet z którym handlowałem nazywa się Bento". Crane każe spalić pozostałe 10 fiolek. Yusuf nie chce tego robić, bo kosztowały go dużo forsy i zamierza dalej je sprzedawać. Wtedy Kyle go nastrasza i Yusuf słucha się go.

Yusuf kolejny raz jest wspomniany, gdy Crane rozmawia z Bento. Bento powiedział " Yusuf uprzedzał, że będziesz robił problemy" na co Crane odpowiedział mu "Yusuf miał rację". Bento odpowiedział "Już kur*a nie żyjesz". I zaczeli się bić. Gdy Kyle wygrał z Bento i jego bandą powiedział dla Leny, że Yusuf zdążył ich ostrzec.

Ta odpowiedziała, że Brecken chciał go złapać, ale zdążył zwiać. Crane odpowiedział, że jak wróci to się już z nim policzy, na co Lena odpowiedziała "Nie jeśli Brecken złapie go pierwszy".

Dalej nie wiemy co dzieję się z Yusufem oraz czy przeżył epidemię.

Advertisement