Dying Light Wiki
Advertisement

Veronika Ryan jest jedną z postaci w Dying Light 2 Stay Human.

Biografia[]

W trakcie pandemii:[]

Niewiele wiadomo o przeszłości Veroniki. Oprócz tego że była kierowniczką laboratorium polowego i pracowała dla GRE. Miała syna Paula który zginął prawdopodobnie od zarażonego w trakcie gdy Veronika szukała wyjścia z laboratorium GRE, w którym wybuchła pandemia wirusa THV.

Po upadku:[]

Veronika przebywała na terenie Bazaru. Jest widoczna w cutscence w której opatruje głowę Barneya, po tym jak Aiden wydostał go z ciemnej strefy w misji Niesforny brat. Była tamtejszym lekarzem, zajmowała się Ocaleńcami jak i Stróżami Prawa gdyż jak sama uważała - to też są ludzie, tacy sami jak inni.

Obserwatorium[]

Aiden poszukiwał kogoś kto może wiedzieć cokolwiek o nim i jego siostrze. Niezależnie od wyborów w misji Audycja, trafiamy na trop lekarki GRE z Old Villedor, której poszukują renegaci.

Ostatecznie spotyka się z lekarką przy tamie obok obserwatorium i oboje się udają do niego. Na początku Veronika okłamuje Aidena o tym, że była pracownikiem średniego szczebla, a wie o tym miejscu dużo ze względu na dobrą pamięć.

Po dostaniu się do obserwatorium oboje dostają się do bazy danych w której jedyne co wynikło, to to że z X13 startują rakiety, które niedługo uderzą w Villedor.

Ostatecznie oboje uciekają przed Waltzem na dach obserwatorium.

Śmierć[]

Po ucieczce na dach obserwatorium, wywiązuje się walka między Aidenem a Waltzem. W pewnym momencie Aiden dostaje ataku, a Waltz zrzuca go na niższy budynek obserwatorium.

Gdy Veronika podbiega aby pomóc Aidenowi wstać, ten przemienia się w przemieńca i rozszarpuje ciało Veroniki. Waltz podchodzi do niej i zabiera od niej Klucz GRE a następnie udaje się do X13.

Ciekawostki[]

  • Veronika ma klaustrofobię.
Advertisement