Dying Light Wiki
Advertisement

Stadion w Harranie – jedyny obiekt sportowy w Harranie. Znajduje się na Nowym Mieście, jest położony nad rzeką.

Opis[]

Przed epidemią wirusa[]

To nowoczesny stadion, na którym mogą odbywać się przeróżne imprezy sportowe. Został zbudowany specjalnie na międzynarodowe Igrzyska Olimpijskie, które odbywały się w mieście. Może pomieścić 60 000 osób, co czyni go jednym z największych budynków w mieście, z którego jest dumny każdy mieszkaniec miasta.

To właśnie na tym stadionie odbyły się pierwsze Światowe Igrzyska Atletyczne w Harranie. Trwały one kilka dni i składały się z wielu dyscyplin, w których konkurowali reprezentacji wielu narodów, w tym Melanie Wyatt. W sobotę, ostatnim dniu igrzysk, podczas zawodów w parkourze na arenę dostały się tłumy zarażonych. Dzień ten znany był później pod nazwą Dzień «M» – Masakry, podczas której zginęło wielu zawodników, ich rodzin oraz gości. Wkrótce stadion, jak i całe miasto, został opanowany przez zainfekowanych.

Po wybuchu epidemii[]

Po wybuchu epidemii wirusa Harran stadion stracił swoją dotychczasową rolę. Przestano organizować na nim zawody sportowe i przekształcono go w szpital polowy, jednak jak łatwo się można domyślić stadion został przejęty przez zarażonych. Melanie Wyatt odwiedziła stadion dwa tygodnie później, w trakcie swojej podróży z Hotel Harran na Skwer Miejski.

Około dwóch miesięcy po wybuchu epidemii stadion został przejęty przez Bozaka, którzy zmienił go i okoliczny parking samochodowy w arenę, w której umieszczał ludzi i zarażonych. By upewnić się, że jego ofiary nie będą próbowały uciec i będą wykonywać jego rozkazy przyczepiał im uzbrojone materiały wybuchowe do kostek, które aktywował w razie potrzeby. Jednym z jego więźniów był Kyle Crane, który poprawnie wykonał wszystkie zadania i w nagrodę otrzymał od Bozaka jego łuk.

Ciekawostki[]

  • Stadion w Harranie posiada identyczne położenie nad rzeką, co stadion PGE Narodowy w Warszawie. Jest to jedno z wielu odniesień do Polski, które zostały umieszczone w grze.
  • W stadionie znajdowały się stajnie.
  • Stadion według Dying Light: Aleja Koszmarów podczas igrzysk został przejęty przez zarażonych, a według strony internetowej Harran, został przekształcony w szpital polowy. Logicznym wytłumaczeniem może być to że po wybuchu epidemii stadion został oczyszczony z zombie, i zaczęto przywozić tam świeżo zarażonych.
Advertisement