Dying Light Wiki
Advertisement

Nocni biegacze to nieaktywna (zależne) grupa ludzi pomagających ocaleńcom podczas nocy.

Historia[]

Nocni biegacze to była grupa pomagająca ludziom głównie w nocy ale również za dnia w czasie zarazy. W pewnym momencie zniknęli (zakłada się że grupa została zawieszona po misji w wieżowcu VNC) a jeden z członków Hakon, uznaje ich za mit. Nocni biegacze posiadali mnóstwo kryjówek w Villedor, które da się odblokować podczas gry.

Hierarchia[]

Aktualnie żyjący:[]

  • Aiden Caldwell (aktywny/nocny biegacz/opcjonalne)
  • Frank Marwey (aktywny/założyciel nocnych biegaczy/opcjonalne)
  • Lawan (aktywna/lider nocnych biegaczy/opcjonalne)
  • Cillian (aktywny/nocny biegacz)
  • Hakon (aktywny/nocny biegacz/opcjonalne)
  • Nieznany mężczyzna (aktywny/nocny biegacz)
  • Nieznany stary mężczyzna (aktywny/nocny biegacz)
  • Nieznana kobieta (aktywna/nocny biegacz)

Nieżyjący:[]

  • Ravik (nieaktywny/nocny biegacz)
  • Anton Novak (nieaktywny/nocny biegacz)
  • Dave (nieaktywny/nocny biegacz)

Kryjówki nocnych biegaczy[]

Nocni biegacze posiadali kryjówki rozsiane po całym Villedor, które były oświetlane lampami UV. Pomagały one nocnym biegaczom przetrwać noc. Kryjówki przeważnie były umieszczane na dachach, w porzuconych busach, starych budynkach, namiotach lub metrach.

Posiadały one lampy UV, które odpędzały zarażonych, śpiwór oraz generator, który jest wymagany do włączenia aby odblokować kryjówkę w grze. Większość kryjówek jest opuszczona ponieważ nocni biegacze są grupą nieaktywną.

Aiden w Dying Light 2 może odblokować te kryjówki uruchamiając wspomniany wcześniej generator włączając lampy UV. Kryjówka wtedy będzie odblokowana a Aiden będzie mógł do niej uciec podczas pościgu lub spać do dnia lub nocy.

Advertisement