Dying Light Wiki
Advertisement

Mia jest jedną z postaci w Dying Light 2 Stay Human.

Biografia[]

Mia i Aiden Caldwell, byli uprowadzeni gdy byli małymi dziećmi. Byli torturowani w szpitalu GRE aby odkryć szczepionkę przeciw wirusowi THV, gdy nagle szpital zajął się w płomieniach. Mia została w szpitalu, a Waltz kazał uciekać Aidenowi, a ten ostatecznie został odeskortowany przez żołnierzy, za co Aiden wini siebie do dzisiaj a jego wspomnienia pokazują że do dzisiaj ma traumę.

Kilkanaście lat później, Aiden zostaje Pielgrzymem. Dowiaduje się że jego siostra przebywa w mieście Villedor. Aiden decyduje się aby wyruszyć po swoją siostrę jako iż tylko ona mu pozostała.

Śmierć[]

Mia była zarażona nieznanym typem wirusa THV. Jej ojciec, Waltz, próbował uratować jej życie w laboratorium i potrzebował do tego klucza GRE. Po tym jak Aiden zabija Waltza, Aiden ma wybór aby uratować Lawan lub uratować siebie i siostrę. Jeśli Aiden wybierze aby uratować siebie i siostrę, ten zabierze ją z X13, a ta po kilku godzinach umrze. Aiden pochowa ją pod dębem i wyruszy dalej przed siebie. Ostatecznie niezależnie od wyborów gracza, Mia umiera.

Advertisement