"Jak nie chcesz mieć kłopotów, to spadaj!"

Ludzie Raisa do Kyle Crane

Ludzie Raisa.jpg

Ludzie Raisa, nazywani także bandytami – podporządkowana Raisowi grupa ocalałych, która po wybuchu epidemii wirusa skupiła się głównie na terroryzowaniu innych ludzi i zdobywaniu zrzutów dla swojego pracodawcy.

Osobowość

Ludzię raisa są bardzo brutalni. Należą do nich m.in Tahir i Karim. Zabijają ludzi, idą po zrzuty i są lojalni wobec szefa. Biorą też do niego jeńców. Biorą jakieś narkotyki aby nie spać parę dni. Wtedy nawet Zarażeni mają więcej umysłu w głowie.

Wygląd i Ubiór

Ludzie Raisa to ocaleni, którzy pracują dla Raisa, głównego antagonisty gry. Noszą zazwyczaj ubrania, w których kolorystyce dominuje kolor ciemnozielony z dodatkiem żółtego, różne fryzury typu irokez, a także pokryte szramami po potyczkach z zarażonymi i ocaleńcami maski.

Biografia

Przed epidemią:

Każdy miał swoje życie.

Po rozpoczęciu epidemii:

Na początku możemy ich spotkać w prologu, gdy razem z Tahirem przychodzą do Kyle Crane, który właśnie spadł do Harranu z samolotu. Myśleli, że to zrzut. Tahir powiedział "Połamcie mu nogi, potem zabierzcie do Raisa". Gdy ci podchodzili Kyle wyciągnoł broń palną. Ci podnieśli ręce do góry, lecz jeden z nich zaszedł od boku Crane i uderzył go swoją bronią. Gdy padł on na ziemię, ci zaczeli go kopać i bić. Jednak on szybko złapał za broń i zastrzelił człowieka raisa, który go wcześniej uderzył. Tahir zarządził odwrót bo zbiegały się wirale.

Można spotkać ich grupy liczące od dwóch do 5 żołnierzy. Pojawiają się oni zwykle przy zrzutach, samochodach lub ocaleńcach, których terroryzują, oraz w niektórych misjach fabularnych.

Zawsze są przed siedzibą Kadir'a Sulejman - Ochraniają go.

Potem gdy Kyle przychodzi na utargi odnośnie antyzyny do Raisa ci przepuszczają go.

Następny raz gdy ich widać - leżą zabici przez jakiegoś człowieka, którego Crane później pokonuje i musi przeszukać ich ciała i znaleść ważną kopertę. Również z jednego z nich bierze kluczyki do samochodu i z ich pojazdów wyjmuje m.in Granaty.

Później Gdy Crane idzie do Raisa odebrać nagrodę w postaci antyzyny, widać jak ten krzyczy na swoje wojsko za żle wykonaną misję i odstrzeliwuje jednemu z nich rękę, gdy pił wodę.

Jafar wspomina o nich kolejnym razem i Kyle idzie na plac budowy co ciekawego znaleźli Ludzie Raisa, gdyż cieszyli się jak małe dzieci, bo rozwalą tym wieże w mniej niż 2 sekundy.

Potem walczymy z ludźmi raisa w szkole gdy chcemy zdobyć lek o nazwie Antyzyna. Crane robi to razem z Jade.

Później już gdy Kyle Crane ma porachunki z Kadir'em jego ludzie go bronią.

Taktyka walki

Ludzie Raisa potrafią wykonywać kilka rodzajów ataków. Najczęstszymi z nich są:

  • Atak bronią białą;
  • Atak z użyciem broni palnej;
  • Rzucanie nożami, siekierkami, gwiazdkami do rzucania itp.