Dying Light Wiki
Advertisement

Lawan jest jedną z postaci w Dying Light 2 Stay Human.

Biografia[]

Lawan jest kobietą która poszukuje zemsty i wymazuje kolejne imiona ze swojej listy. O jej młodości nie wiele wiadomo oprócz tego że razem z Frankiem budowali kantynę Rybie Oko.

Zależnie od wyborów, Aiden ma okazję spotkać Lawan gdy ta postrzeliła Hakona w pierś, a my mu pomogliśmy i ruszyliśmy w pogoń za snajperem. Koniec końców, Aiden ma okazje ją poznać gdy ta pomaga mu uciec z Fabryki Samochodów w zadaniu głównym Czas na Waltza! gdzie to Aiden prawie umarł z rąk Waltza, po tym gdy uruchomił kluczem GRE tamtejszą sterownie.

Niezależnie od wyborów, Lawan pojawia się w misji X13, gdzie gracz stoi przed wyborem czy uratować ją, czy Villedor.[1]

Koniec gry[]

Lawan może:[]

  • Zostać pielgrzymem z Aidenem (zależne)
  • Zostać zarządczynią Nocnych Biegaczy po śmierci Franka (zależne)
  • Zginąć poprzez zdetonowanie pocisków w X13 (zależne)

Jeśli zdecydujemy uciec z X13 z Mią, a Hakon żyje, Hakon uratuję ją w ostatniej minucie i przeżyje zarówno ona jak i ludność w mieście. Zależnie od wyborów gracza oraz od tego czy Frank żyje, może ona zostać pielgrzymem z Aidenem i opuścić z nim miasto.

Jeśli gracz zdecyduje aby uratować Lawan, ten ją uratuje a ona sama zostanie w mieście i stanie się zarządczynią Nocnych Biegaczy po śmierci Franka.

Jeśli Hakon nie żyje po zabiciu go w kościele, a gracz zdecyduje uciec z Mią - Lawan zginie przez zdetonowanie pocisków w X13 przed wystartowaniem, jednocześnie ratując Villedor.

Ciekawostki[]

  • Lawan jest widoczna przez ułamek sekundy gdy gracz po raz pierwszy wchodzi do Bazaru.
  • Była kiedyś z Hakonem oraz posiadała z nim mieszkanie (dowiadujemy się tego w zadaniu But).
  • Zależnie od wyborów gracza, Aiden i Lawan mogą nawiązać bliższą relację.
  • Zawdzięcza Frankowi wszystko, jako iż ten wyrwał ją z nałogów.
  • Nienawidzi rozmawiać o swojej przeszłości.

Odniesienia[]

  1. Lawan: "Aiden?"
    Aiden Caldwell: "Miałaś się stąd wydostać Lawan!"
    Lawan: "Przestań mi tu matkować Aiden, nie pieprz"
Advertisement