Dying Light Wiki
Advertisement
2-3

"Dobry z ciebie żołnież"

Jeff do Kyle Crane

Jeff - Gazownik. Mieszkał początkowo w Wieży. Potem wybudował port "Nowy Jeff" lub "Jeffowo" lub "Jeffolandia".

Osobowość[]

Jeff jest trochę specyficzną osobą. Jest z jednej strony mądry, ale lubi bawić się w komendanta do czego podchodzi z pełną powagą. Nie jest agresywny, lecz czasem potrafi się zdenerwować. Myśli, że jak on wie to wszyscy wiedzą. Umie postawić na swoim.

Biografia[]

Przed epidemią:[]

Prawdopodobnie Gazownik.

Po rozpoczęciu epidemii:[]

Możemy go zobaczyć na początku w wieży. Słyszymy o nim dopiero od Alfie'go, że Jeff poszedł i zabrakło gazu a był niezastąpiony. Crane ma go odszukać i przywrócić gaz.

Gdy go spotyka w swoim murze, ten mówi mu czemu wyłączył gaz ( aby zbudować to miejsce) i wymienia różne nazwy takie jak podałem wyżej. Dodaje też dodatkowo, że już można włączyć gaz spowrotem. Gdy Kyle Crane zgłasza się na ochotnika ten mówi mu jak to zrobić.

Cały czas jest z nim połączony przez Radio. Najpierw musi przekręcić zawory w 3 podstacjach, a potem w głównej. Jednak zdarza się problem. Okazuje się, że trzeba też pozamykać wszystkie zawory na niebieskiej linii. Gdy kończy zadania wraca do fortecy Jeff'a.

Ten daje mu 5 sekund i włącza "całkowicie kontrolowany zapłon" w fortecy, który po chwili wybucha a Jeff ginie. Kyle Crane mówi do Alfie'go, że Jeff już nie jest niezastąpiony.

Advertisement