FANDOM

Dying Light: The Following – pierwsze duże rozszerzenie do Dying Light. Wprowadza nowe tereny, przygody, przeciwników i uzbrojenie. Za dodatek, podobnie jak w przypadku podstawowej wersji gry, odpowiada polskie studio Techland – autorzy pokrewnej serii Dead Island. Do działania wymaga podstawowej wersji gry. Dodatek oferuje tryb single-player oraz multiplayer w trybie kooperacji dla czterech osób.
/!\ Dodatki mogą nie mieć wpływu na fabułę gry!
Dying Light The Following jest dodatkiem, w związku z czym nie może być brany pod uwagę w fabule Dying Light. Wydarzenia te nie mają wpływu na fabułę Dying Light.

Fabuła

Akcja dzieje się jakiś czas po zakończeniu tej znanej z Dying Light. Graczom ponownie przyjdzie wcielić się w postać byłego agenta GREKyle'a Crane'a. Tym razem przyjdzie mu zwiedzić okolice spoza miasta Harran, a jego zadaniem będzie infiltracja tajemniczych tubylców, którzy po ugryzieniu przez zarażonych nie przemieniają się w jednych z nich, a na dodatek potrafią wykorzystywać zombie do własnych celów. Zanim jednak zostanie dopuszczony do przywódcy tubylców, musi wykonać dla nich szereg trudnych zadań.

Rozgrywka

W dodatku The Following gracze dostaną do dyspozycji więcej swobody w działaniach, co oznacza między innymi samodzielną możliwość wyboru zadań. Tym razem parkour nie sprawdzi się w każdym momencie, ponieważ udostępnionych zostało więcej terenów otwartych, po których można poruszać się pojazdem typu buggy. Udostępnione graczom zostaną również nowe bronie dystansowe, takie jak kusza.

Galeria