Dying Light Wiki
Advertisement

Cillian. Cillian jest byłym nocnym biegaczem, oraz przyjacielem Franka Marweya, i Hakona. Cillian podczas wydarzeń z Dying Light 2, ma powyżej 40 lat. Aiden Caldwell, spotyka go pierwszy raz, gdy wraz z Hakonem ucieka przed grupą Wirali w czasie nocy. Cillian niestety wahał się, nad wpuszczeniem Aidena oraz Hakona do jego domu, przez co Aiden, musiał przez długi czas walczyć z wiralami, i czekać aż Hakon wyważy drzwi. Niedługo później, Hakon i Aiden zostają zaatakowani przez wirali, lecz w ostatnim momencie Cillian włączył lampy UV, powodując śmierć wirali. Po wpuszczeniu Aidena oraz Hakona do domu, zwraca uwagę Hakonowi, a po jego odejścu, zaczyna rozmawiać z Aidenem. Cillian tłumaczy Aidenowi o inhibitorach, biomarkerach, oraz że najprawdopodobniej należał wraz z Hakonem w jednostce specjalnej. Następnym razem, Cilliana można spotkać w Rybim Oku, gdzie odbywa się mianowanie Lawan, na liderkę nocnych biegaczy. Ostatnim razem, można go zobaczyć, gdy ten stawia się za Aidenem wraz z Frankiem Hakonem i innymi nocnymi biegaczami, gdy ten chce załatwić sprawy z Jackiem Mattem.

Ciekawostki:

- Gdy Aiden odwiedza Cilliana, tego nigdy nie ma. Prawdopodobnie jest to wina tego, że przesiaduje w Rybim Oku.

- W domu Cilliana, można zobaczyć zdjęcie, na którym wraz ze swoimi dawnymi przyjaciółmi, i Hakonem, jest na służbie w wojsku.

- Cillian nigdy nie przepadał za Hakonem, ze względu na to, że Hakon zmienił się diametralnie.

Advertisement