Dying Light Wiki
Advertisement
2-2

"Już kur*a nie żyjesz!"

Bento do Kyle Crane

Bento - sprzedawca, handlowiec. Przywódca grupy ocalałych. Handluje lekarstwami, ale również własno zrobionymi środkami.

Osobowość[]

Bento jest brutalnym gościem. Ma zły charakter i jest niedobry i niehonorowy. Nie potrafi przyjąć porażki oraz często się wścieka. Jest również osobą twardo stępującą na ziemi i stawia na swoim. Jest złym człowiekiem i wydaje rozkazy takie, że jego armia może w nich zginąć. Nie dba o innych tylko o samego siebie.

Biografia[]

Przed epidemią:[]

Nie wiadomo nic o nim.

Po rozpoczęciu epidemii:[]

Pierwszy raz słyszymy o Bento, gdy Yusuf wspomina o nim, że z nim handlował. Mówi, że Mieszkają koło apteki i jest ich paru - nie wie dokładnie, bo nigdy nie był w środku. Oni mają lekarstwa, nawet niektóre prawdziwe, chyba z apteki, ale pikcą też własne specifiki.

Gdy Crane idzie do Bento i mówi, że słyszał o tym, że sprzedaje antyzynę, ten się pyta skąd on to wie ? "Ptaszki ćwierkają ?". Kyle no to "Ta sama osoba co mówiła, że sprzedajecie jakieś gówno i wkładacie do fiolek po antyzynie." Bento sprzeciwia się i wychwala swoją antyzynę np: "Moja antyzyna daje super szybkość i laserowe spojrzenie. Gdybym tylko chciał spalił bym cię jednym spojrzeniem." Ten odpowiada mu "To koniec twojej działalności Bento". Bento mówi, że Yusuf ostrzegał go, że będzie robił problemy. Gdy Crane mówi, że miał rację, ten się bulwersuje i rozpoczyna się bitwa. Wygrywa ją Kyle Crane, który pokonał zbójów.

Advertisement