Dying Light Wiki
Advertisement
2

"Zaraz mi serce z piersi wybuchnie"

Bahir do Kyle Crane

Bahir - postać występująca w grze, która jest jedym z mieszkańców z wieży.

Osobowość[]

Przez to, że znamy go bardzo krótko nie wiemy dokładnie o jego osobowości. Jest lojalny a można to poznać po tym, że nie chciał wydać człowieka, która dał mu antyzynę. Potrafi być też lekkomyślny i mało kreatywny, gdyż nie wpadł na to że biegacz może sprzedać te specyfiki dla innych osób w tym dzieci.

Biografia[]

Przed epidemią:[]

Nie wiadomo o jego życiu przed epidemią.

Po rozpoczęciu epidemii:[]

Na początku słyszymy o nim, gdy zostaje wspomniany przez jednego z ludzi na 1 piętrze. Mówi, że coś się dzieje z Bahirem na górze. Potem widać, że inni mieszkańcy wieży dobijają się do drzwi Bahira, który jak się później okazuje leży na podłodze i potrzebuje pomocy. Mieszkańcy nie dają rady przebić się przez zamek drzwi i myślą, że Bahir się przemienia. Wtedy przychodzi Crane, który otwiera zamek i idzie sprawdzić co się dzieje z Bahirem. Ten leży na podłodze i się nie może podnieść, mówi, że "zaraz mu serce z piersi wybuchnie". Gdy Crane pyta go czy się przemienia ten odpowiada mu, że nie i wzioł tylko antyzynę a ampułka leży na podłodze. Crane patrzy i numer partii jest niewłaściwy. Pyta się Bahira, skąd go ma. Bahir jednak nie chce powiedzieć, bo ten gość jest przydatny i przynosi mu wiele ciekawych rzeczy z zewnątrz. Działa dopiera argument Crane, który pyta się go czy chce aby to samo przechodzili inni ludzi a w szczególności dzieci ?. Ten Odpowiada "mój boże nie !" i mówi, że biegacz, który mu to sprzedał nazywa się Yusuf. Crane wtedy pobiegł po Lenę, która wysłąła do Bahira Aman.

Kolejny i ostatni raz Bahir zostaje wspomniany przez Kyle gdy rozmawia z Yusuf'em. Mówi, że Bahir teraz leży i nie może się podnieść. Yusuf odpowiada: "Bahir ?.., a czy ja wogule znam tego Bahira ?..." Potem Crane przekonuje Yusuf'a a ten mówi mu, że to sprzedali mu ludzie w aptece.

Potem nie wiemy co się dzieje z Bahirem oraz czy przeżył epidemię.

Advertisement